Keskuskauppakamarin Suuressa brändipäivässä pureuduttiin tunteisiin

Referenssit

Keskuskauppakamarin vuosittainen Suuri brändipäivä pureutuu brändiin tunnekokemusten kautta. Tilaisuus on suunnattu brändi-, markkinointi- ja IPR-ammattilaisille. Suuri brändipäivä järjestettiin Musiikkitalolla edellisen kerran vuonna 2023 ja siitä jäi niin hyvät kokemukset, että tapahtuma päätettiin järjestää samassa paikassa tänäkin vuonna. “Musiikkitalon tilat ovat toimivat ja sijainti erinomainen. Musiikkitalo sopii myös temaattisesti erittäin hyvin bränditeemaan”, Keskuskauppakamarin tapahtumatuottaja Anne Pakkanen kertoo.

“Musiikkitalon tilat ovat toimivat ja sijainti erinomainen. Musiikkitalo sopii myös temaattisesti erittäin hyvin bränditeemaan”,

Ilo tulla Musiikkitalolle

Henkilökunnan palvelualttius ja järjestelyt saavat myös kiitosta. “Meidät otettiin vastaan todella palvelualttiisti ja iloisesti. Musiikkitalolle on aina mukava tulla.” Tapahtuman järjestelyt sujuivat hyvin ja ennalta sovitut asiat pitivät.” Erityiskiitokset saa Musiikkitalon tapahtumatuottaja Marjo-Riitta Heino, jonka kanssa työskennellessä ei tarvitse olla huolissaan siitä, että jotain pyydettyä jäisi puuttumaan.

Tapahtuman järjestelyt sujuivat hyvin ja ennalta sovitut asiat pitivät.

Mieleenpainuvan upea tekniikka

Erityisenä tähtenä brändipäivässä loisti Musiikkitalon tekniikka, jota Pakkanen kuvailee mieleenpainuvan upeaksi. Suuri brändipäivä oli hybriditilaisuus, jossa tekniikan toimivuudella on suuri merkitys. Myös teknikoiden ammattitaito on tärkeää.
“Teknikot ovat erittäin ammattitaitoisia ja heidän kanssaan on mukava työskennellä. Jopa lyhyellä varoitusajalla tulleet pyynnöt ovat aina onnistuneet”, Pakkanen kertoo. Musiikkitalo saa Pakkaselta lämpimät suosittelut niin suuriin kuin pieniinkin tilaisuuksiin. “Tilat ovat toimivat ja raikkaat ja palvelu erinomaista.”

Tilat ovat toimivat ja raikkaat ja palvelu erinomaista.”

Siirry takaisin sivun alkuun