Päivittyvä tiedote: Rajoitusten vaikutus Musiikkitaloon
Musiikkitalo on jälleen auki – tervetuloa! Osaan kevään konserteista on tullut muutoksia ja tarkemmat tiedot löydät täältä.
Viimeisin päivitys: pe 11.3.2022 klo 12.42
Musiikkitalo palvelee jälleen normaalien aukioloaikojen mukaisesti.
Seuraamme viranomaisohjeita ja kerromme konserttejamme koskevat ajantasaiset tiedot verkkosivuillamme. Henkilökohtaisiin yhteydenottoihin vastaamisessa on valitettavasti viivettä, joten odotathan sähköpostitse tulevaa konserttikohtaista yhteydenottoamme. Kiitos kärsivällisyydestä!
Olemme yhteydessä sähköpostitse kaikkiin lipunostaneisiin, jotka ovat antaneet yhteystietonsa oston yhteydessä, kun tiedämme siirtyykö vai peruuntuuko konsertti. Jos konsertille saadaan korvaava päivä, käyvät liput uudelle päivämäärälle sellaisenaan. Siirrettyjen ja peruutettujen konserttien liput saa halutessaan palauttaa annettuun määräpäivään mennessä. Lippujen palautukset hoitaa kokonaisuudessaan Ticketmaster.
Useita konsertteja on jouduttu perumaan kokoontumisrajoitusten takia. Päivitämme tähän listaan peruttujen tai siirrettyjen konserttien ajankohtaiset tilanteet, kun tiedot vahvistuvat.
—
Päivitämme listaan konserttien ajankohtaiset tilanteet, kun tiedot vahvistuvat.
Kaikille lipunostaneille lähetetään sähköpostitse konserttikohtaiset ohjeet lippupalautuksista. Peruuntuvien ja siirtyvien konserttien lippujen palautuksia hoitaa Ticketmaster. Musiikkitalon lipunmyyntipisteessä ei tehdä lippupalautuksia.
Ohjeet lippujen palautukseen:
Peruuntuneet konsertit: http://bit.ly/peruutukset
RSO:n ja HKO:n lippujen palautuslomake: https://bit.ly/rso-hko
Siirtyneet konsertit http://bit.ly/siirretyt
Siirrettävien konserttien osalta nykyiset liput käyvät sellaisenaan uuteen päivämäärään.
Huomioithan, että useiden peruuntuneiden tapahtumien vuoksi palautusten käsittely on ruuhkautunut. Tästä johtuen palautusten käsittelyyn saattaa mennä jopa 30 päivää. Palautus ei koske Ticketmasterin käsittely- tai toimitustapakuluja eikä tilausmaksua.
Mikäli et pyydä palautusta lipunhinnasta sähköpostissa kerrottavaan päivämäärään mennessä, lippurahat tilitetään konserttijärjestäjälle.
Ticketmasterin jo maksettujen tilausten asiakasneuvontanumero palvelee ma–pe klo 9–14 puh. 03 053 0003 (8 snt+pvm). Yleinen puhelinpalvelu palvelee ma–pe klo 8–17 numeroista 0600 10 800 (1,98 euroa/min+pvm) tai 0600 10 020 (6,84 euroa/puhelu+pvm).
Mikäli olet tehnyt ostoja peruttuun Musiikkitalon tapahtumaan, ravintoloitsijamme Restel Food & Events peruuttaa tilauksesi automaattisesti. Rahat palautetaan käyttämällesi maksutavalle muutaman pankkipäivän sisällä. Poikkeuksena ovat Ålandsbankenin asiakkaat, joille rahoja ei voida palauttaa automaattisesti. Mikäli olet maksanut tilauksesi Ålandsbankenin luottokortilla tai verkkopankkitunnuksilla, otathan meihin yhteyttä osoitteeseen asiakaspalvelu@restis.app. Sisällytäthän viestiin nimesi ja tilinumerosi rahojen palauttamiseksi.
Koronaviruksesta saa luotettavaa ja jatkuvasti päivittyvää tietoa THL:n sivuilta.